Dariusz Bareya - personal website


Pięć lat pracy, w tym niespodziewana roczna przerwa, ukazuje mi się kawałem dobrej fotografii.
Nie wszystko jeszcze w tym momencie publikuje, bo w mojej, jak się okazało dość przepastnej, jak na tak krótki czas zgromadzonej "twórczości" znajduje nie tyle coś nowego czy odkrywczego, co jakby nie należało do mnie a wciąż się wyłaniało.
W "short story" brakuje opowieści z ulicy, znalezionego pewnego czasu temu Twórcy pięciometrowego ceramicznego Światowida, niesamowitej Postaci, którą w moich przypadkowych poszukiwaniach mechaniki światła zdołałem odkryć, w ponad 200-letnim domu, którą owa zjawiskowa istota mieszkała. 
I tak dalej i tak dalej można by powiedzieć. 
Światło raz zauważone nie przestaje mnie fascynować i tworzyć to na co padnie jego promień, na którym pędzę przed siebie nie wiadomo dokąd. 
Zapewne w wieczność, którą jesteśmy.
Zapraszam na moją stronę. Miłego oglądania.


https://www.dariuszbareya.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty